DPChallenge: A Digital Photography Contest You are not logged in. (log in or register
 
Challenge Entries
Portfolio Images
Wrong day to win the lottery!
Wrong day to win the lottery!
Alexkc


Photograph Information Photographer's Comments
Challenge: Good News/Bad News (Expert Editing)
Collection: Portfolio
Camera: Nikon D600
Lens: Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM for Nikon
Date: Mar 27, 2014
Date Uploaded: Mar 27, 2014

The funny thing is that we really won the lottery - that was a winning ticket, of course we are not rich, but we had great fun :)

Statistics
Place: 4 out of 33
Avg (all users): 6.6629
Avg (commenters): 8.1111
Avg (participants): 6.4000
Avg (non-participants): 6.7162
Views since voting: 765
Views during voting: 315
Votes: 89
Comments: 18
Favorites: 1 (view)


Please log in or register to add your comments!

AuthorThread
04/04/2014 11:34:13 PM
Very cool. congrats on all the wins!
  Photographer found comment helpful.
04/04/2014 11:40:23 AM
I am honored to be sitting beside below you!!!! only thing that bugs me is we gots no ribbon n still gotta send these monsters in!! LOL Seriously Congratulations! Stellar idea and processing!
  Photographer found comment helpful.
04/04/2014 11:07:04 AM
Great image Alessandro. Congrats on HM.
  Photographer found comment helpful.
04/04/2014 09:24:51 AM
Very funny! congrats on the HM...and the lottery win! :-)
  Photographer found comment helpful.
04/04/2014 07:31:18 AM
Fabulous idea, it made me laugh! Congrats on HM!
  Photographer found comment helpful.
04/04/2014 03:38:18 AM
Great image this, congrats on the HM!
  Photographer found comment helpful.
04/04/2014 01:27:10 AM
Congrats on the HM, Ale!
  Photographer found comment helpful.
 Comments Made During the Challenge
04/03/2014 07:01:46 PM
Fantastic image, very DMC. One of my two top picks!
  Photographer found comment helpful.
04/01/2014 11:00:36 PM
pretty dang funny, very creative!
  Photographer found comment helpful.
04/01/2014 04:56:27 PM
Indeed...
  Photographer found comment helpful.
03/31/2014 08:59:36 PM
Wow what a concept.
  Photographer found comment helpful.
03/30/2014 11:41:47 PM
Omg! Hahaha. This is just hilarious. I totally love it. Thank you for the laugh!
  Photographer found comment helpful.
03/30/2014 05:56:40 PM
Enjoyably daft.
  Photographer found comment helpful.
03/30/2014 12:31:22 PM
Good stuff,top 5.
  Photographer found comment helpful.
03/28/2014 04:22:18 PM
crazy enough for me 9
  Photographer found comment helpful.
03/28/2014 01:32:55 PM
Hahaha! Brilliant! I love it!

(commenting only)
  Photographer found comment helpful.
03/28/2014 02:07:57 AM
HaHa oh boy I hope this ribbons My puny effort is shot down in flames
  Photographer found comment helpful.
03/28/2014 01:10:34 AM
Just a bummer day in general, I'd wager. Cool shot.
  Photographer found comment helpful.


Home - Challenges - Community - League - Photos - Cameras - Lenses - Learn - Prints! - Help - Terms of Use - Privacy - Top ^
DPChallenge, and website content and design, Copyright © 2001-2017 Challenging Technologies, LLC.
All digital photo copyrights belong to the photographers and may not be used without permission.
Proudly hosted by Sargasso Networks. Current Server Time: 12/13/2017 05:19:56 PM EST.