DPChallenge: A Digital Photography Contest You are not logged in. (log in or register
 

DPChallenge Forums >> Current Challenge >> Sins Scores!!
Pages:  
Showing posts 1 - 25 of 103, (reverse)
AuthorThread
02/15/2006 12:18:00 AM · #1
Beat everyone too it?
02/15/2006 12:21:30 AM · #2
2 views....
02/15/2006 12:24:39 AM · #3
Nothing.. *Bangs head on desk*
This one won't go well cos i like it.. usually anything I like.. doesn't go well
02/15/2006 12:25:32 AM · #4
Patience is a virtue :)
02/15/2006 12:29:39 AM · #5
Originally posted by alfresco:

Patience is a virtue :)

*Waits patiently?* <----Not a very patient person >.<
02/15/2006 12:36:40 AM · #6
uhhhh.... whats going on with fotomann_forever in this challenge?!?! LOL
02/15/2006 12:38:35 AM · #7
Votes: 4
Views: 11
Avg Vote: 5.5000
Comments: 0
Favorites: 0
Wish Lists: 0
Updated: 02/15/06 12:36 am

Well, it's early in the running.
02/15/2006 12:42:09 AM · #8
Votes: 7
Views: 11
Avg Vote: 4.7143
Comments: 0
Favorites: 0
Wish Lists: 0

ooouuuuccchhhh....ugh
02/15/2006 12:45:20 AM · #9
Originally posted by nlghttrain:

uhhhh.... whats going on with fotomann_forever in this challenge?!?! LOL


What do you mean what going on with him??? Explain
02/15/2006 12:49:50 AM · #10
yes, explain?
02/15/2006 12:53:09 AM · #11
I have no idea... I'm over in virtues... :-P
02/15/2006 12:55:44 AM · #12
Hahaha. My photos I took today are so awesome. guaranteed to be my lowest scores in quite a while. Sitting under 4 now. :)
02/15/2006 12:58:15 AM · #13
Ok, when you were scared of a 4.2, this isn't too bad. It's all how you look at it...

Votes: 9
Views: 19
Avg Vote: 5.3333
Comments: 0
Favorites: 0
Wish Lists: 0
02/15/2006 01:00:48 AM · #14
*Is still waiting patiently*
02/15/2006 01:09:49 AM · #15
Originally posted by xXxscarletxXx:

*Is still waiting patiently*

Hey, me too...I really need to become a member so I have that awesome "Update" button... So far it's at a 5.0000 with the one vote that I know of.
**Edit**
Scratch the above score update:
Votes: 14
Views: 20
Avg Vote: 6.0714
Comments: 0

Message edited by author 2006-02-15 01:12:59.
02/15/2006 01:12:51 AM · #16
I wasn't expecting too much lol but I entered the pic anyway. Now see what happens. Wasn't shooting for the challenge just happened to think it would fit the theme. Now I'm gonna have to work hard on the next challenge.

Votes: 14
Views: 19
Avg Vote: 4.6429

Message edited by author 2006-02-15 01:13:51.
02/15/2006 01:14:23 AM · #17
Votes: 14
Views: 19
Avg Vote: 4.8571
Comments: 0
Favorites: 0
Wish Lists: 0

lol....I was up in the 5.2's for a bit, then got slammed...
02/15/2006 01:15:13 AM · #18
*Runs in screaming* FINALLY
Votes: 11
Views: 17
Avg Vote: 5.4545
Comments: 0
Favorites: 0
Wish Lists: 0
Thats aiight, I'm not complaining.. aslong as it doesnt go below that I'll be happy!!
(If i had an update button I'd be doing it every 5 mins >.<)
02/15/2006 01:17:34 AM · #19
Originally posted by stare_at_the_sun:

Votes: 14
Views: 19
Avg Vote: 4.8571
Comments: 0
Favorites: 0
Wish Lists: 0

lol....I was up in the 5.2's for a bit, then got slammed...


My bad *coughs* lol jut kidding ^_^
02/15/2006 01:17:54 AM · #20
Originally posted by xXxscarletxXx:


(If i had an update button I'd be doing it every 5 mins >.<)


Doeth thou lust for the update button?
02/15/2006 01:31:47 AM · #21
Originally posted by stare_at_the_sun:

Votes: 14
Views: 19
Avg Vote: 4.8571
Comments: 0
Favorites: 0
Wish Lists: 0

lol....I was up in the 5.2's for a bit, then got slammed...


Looks like I'm joining you Caleb...

Votes: 14
Views: 28
Avg Vote: 5.0714
Comments: 1
Favorites: 0

Got my first "WTF?" comment (that's a paraphrase)...
02/15/2006 01:37:08 AM · #22
Hey I left a What the Hell? It wasnt me right Doc? :)
02/15/2006 01:41:44 AM · #23
Originally posted by DrAchoo:


Got my first "WTF?" comment (that's a paraphrase)...


That's not fair.. I want a WTF!
02/15/2006 01:48:33 AM · #24
Brutal...

Votes: 21
Views: 36
Avg Vote: 4.8095
Comments: 1
Favorites: 0
02/15/2006 02:12:46 AM · #25
Votes: 22
Views: 28
Avg Vote: 5.8182
I thought this was going to do great...
Pages:  
Current Server Time: 10/30/2020 07:00:26 AM

Please log in or register to post to the forums.


Home - Challenges - Community - League - Photos - Cameras - Lenses - Learn - Prints! - Help - Terms of Use - Privacy - Top ^
DPChallenge, and website content and design, Copyright © 2001-2020 Challenging Technologies, LLC.
All digital photo copyrights belong to the photographers and may not be used without permission.
Proudly hosted by Sargasso Networks. Current Server Time: 10/30/2020 07:00:26 AM EDT.