DPChallenge: A Digital Photography Contest You are not logged in. (log in or register
 

DPChallenge Forums >> Current Challenge >> Success or Failure Scores!?!?!
Pages:  
Showing posts 176 - 195 of 195, (reverse)
AuthorThread
05/28/2006 12:50:26 AM · #176
my Success will go up and then someone comes along and gives me a low score, then it drops. all 8 comments are positive. *mumbling about the trolls*

Votes: 180
Views: 219
Avg Vote: 5.2000
Comments: 8
Favorites: 0
Wish Lists: 0
Updated: 05/28/06 12:10 am

05/28/2006 12:59:47 AM · #177
My failures at 6.3 and I just got a fave yay!! lol keep on going up
05/28/2006 02:29:05 AM · #178
Originally posted by Djabordjabor:

6.7923 - You can't beat me!


I'm getting pretty close, but I don't know if you're in succes or failure. I'm in failure.

Votes: 182
Views: 253
Avg Vote: 6.7857
Comments: 15

Coming back from 6.7083 at 168 votes.

Edit: seems that someone didn't like my photo.

Votes: 186
Views: 260
Avg Vote: 6.7634
Comments: 15


Message edited by author 2006-05-28 10:20:15.
05/28/2006 01:22:19 PM · #179
Votes: 188
Views: 360
Avg Vote: 3.9894
Comments: 34
Favorites: 0
Wish Lists: 0

Failure..... :P

...but look at all those comments. Bet you can't guess which is mine...
05/28/2006 01:23:52 PM · #180
that means it's a success right caleb? :P
05/28/2006 01:26:59 PM · #181
Originally posted by Rikki:

that means it's a success right caleb? :P


Haha...

You know, every once in awhile you have an idea for a challenge that you know is going to do really bad....but it will make people laugh and gather plenty of comments. That was the case here...

I don't regret entering it....I'm really glad I did
05/28/2006 03:15:52 PM · #182
Votes: 188
Views: 265
Avg Vote: 6.7500
Comments: 15

Some last minute trolls on the loose? Maybe they had a bad day.

At 182 votes I had a score of 6.7857, that's 357 down in 6 votes. They must hate me, LOL Still, I can't be happier with a 6.7 score, highest ever.

Message edited by author 2006-05-28 15:17:29.
05/28/2006 03:18:37 PM · #183
great job on a PB ;)
05/28/2006 04:20:38 PM · #184
Originally posted by Titia:

Votes: 188
Views: 265
Avg Vote: 6.7500
Comments: 15

Some last minute trolls on the loose? Maybe they had a bad day.

At 182 votes I had a score of 6.7857, that's 357 down in 6 votes. They must hate me, LOL Still, I can't be happier with a 6.7 score, highest ever.


I think this is a conspiracy against us..

I'm in success with 6.7513, but when I checked this morning I was at 6.7896.

I started at 7.89 and went down to 6.32 and up again, but I hope I finish with a 6.8+ wich was my goal for this image...
05/28/2006 06:48:30 PM · #185
Votes: 182
Views: 295
Avg Vote: 5.7967
Comments: 11
Favorites: 1
Wish Lists: 0
Updated: 05/28/06 06:28 pm

I'm not that proud of my score, but, my photo's first vote was a 3! It's been a long hard struggle this week. If we could extend the voting about 3.76 more weeks, I think I'd have a ribbon -- based on trend to date. lol

Looks like the voting is about over. if you're going back through your votes and see a 5.8-ish photo. Give it a bump, okay? Okay! Thanks.

Message edited by author 2006-05-28 21:15:27.
05/29/2006 09:16:47 AM · #186
I hate trolls....

in the past day I haf fallen from 6.7896 and dropped down to 6.7000

why are people lowering the score they have already given ? because votes havn't increased by more than 5.

I was so sure that I would finish with 6.8+ as the score have been rising for the past few days, exept for the past 24 hours...


05/29/2006 06:15:23 PM · #187
I'm back to.....

Votes: 206
Views: 294
Avg Vote: 6.8010
Comments: 17

There are good people out there after all. LOL
05/30/2006 11:15:13 AM · #188
505 views... wtf im at 6.3 with 2 faves yay!!
05/30/2006 01:21:48 PM · #189
Originally posted by Titia:

I'm back to.....

Votes: 206
Views: 294
Avg Vote: 6.8010
Comments: 17

There are good people out there after all. LOL


And very bad ones too, Muhhhhh....that's 287 down and I was so proud on my 6.8 Oh well, I had it for a moment.

Votes: 224
Views: 322
Avg Vote: 6.7723
Comments: 20

and 19 out of 20 commenters are very positive.
Come on, gimme back my 6.8 please

05/30/2006 11:12:38 PM · #190
One of my worst, but then again didn't expect it to do MUCH better.
But I have one thing to ask... just one more decent vote? I do NOT want to end this challenge with a THREE!
05/30/2006 11:14:37 PM · #191
I've taken a nose dive in the past hour!
05/31/2006 12:08:50 AM · #192
Success
Voting Deadline: May. 30th 2006
Details: Photograph something that represents a success.

"great picture, no relation to contest"

My entry was 'Successful Breeding'. The Ugly Duckling.

Granted, the comment said great picture. But as per challenge Details, It 'DOES' Represents a Success. So now I get a lower score because people don't believe that new life is a success...

-----------

Yeah Yeah, like water off a ducks back...

But, my image sucked ass, 5.02ish Thats crap. Still my best image, but still crap.

if you are not in the click you don't get nuffin.

Tell me whats wrong with the image. a tighter crop??? that is subjective. Ohh someone else said, going for the cute vote... No, Im going for something differnt.. ya know, OUtside of the box. but thats my failure. creativity. Independent.

Pisses me off like no end. Yeah Yeah.. Preach it to the choir.

whatever, just saying again I hate these Trollish Voters, these stupid clicks, and the comments of people who don't know what the challenge details even are.

Someone please tell me exactly why my image sucks, why it doesn't fit the challenge... or don't. whatever
05/31/2006 01:11:49 AM · #193
Leaving you a comment
05/31/2006 01:23:34 AM · #194
I upset a lot of Republicans and one Fascist. And several Republican Fascists.
06/04/2006 09:02:55 AM · #195
Edit: I've put it in a separate post.

Message edited by author 2006-06-04 09:05:11.
Pages:  
Current Server Time: 05/26/2020 11:45:09 PM

Please log in or register to post to the forums.


Home - Challenges - Community - League - Photos - Cameras - Lenses - Learn - Prints! - Help - Terms of Use - Privacy - Top ^
DPChallenge, and website content and design, Copyright © 2001-2020 Challenging Technologies, LLC.
All digital photo copyrights belong to the photographers and may not be used without permission.
Proudly hosted by Sargasso Networks. Current Server Time: 05/26/2020 11:45:09 PM EDT.