DPChallenge: A Digital Photography Contest You are not logged in. (log in or register
 

DPChallenge Forums >> General Discussion >> Crazy Doll Lady vs. Something Awful
Pages:  
Showing posts 1 - 25 of 82, (reverse)
AuthorThread
11/15/2006 09:58:34 PM · #1
There's a lesson here for all of us.

linky to story and pictures


11/15/2006 10:18:27 PM · #2
man that lady does make them look like dolls.
11/15/2006 10:20:08 PM · #3
Ok, some of her "retouches" were absolutely creepy and I'd probably make fun of them too.... but what a bonehead ditz! lol
11/15/2006 10:20:40 PM · #4
Originally posted by Elvis_L:

man that lady does make them look like dolls.


She's cloning in DOLL'S EYES... from baby dolls!! ICK!
11/15/2006 10:23:07 PM · #5
EEeeeeeeewwwwwwwwwwwww... Gross!

(Oh and I'm refering to the processing not the mockery.)
11/15/2006 10:23:32 PM · #6
Originally posted by idnic:

Originally posted by Elvis_L:

man that lady does make them look like dolls.


She's cloning in DOLL'S EYES... from baby dolls!! ICK!


ah i didn't see that. i went to her site but just couldn't look at those photos anymore. the "hooker lips" she made them have really disturbs me. and to think for only $40 i can look like that too:P
11/15/2006 10:24:13 PM · #7
Originally posted by idnic:

Ok, some of her "retouches" were absolutely creepy and I'd probably make fun of them too.... but what a bonehead ditz! lol


Hey, watch that... she'll be over here suing Langdon :-)
11/15/2006 10:25:01 PM · #8
Originally posted by fotomann_forever:

Hey, watch that... she'll be over here suing Langdon :-)


Would that mean our membership would go up to $26?
11/15/2006 10:27:11 PM · #9
Originally posted by idnic:

Originally posted by fotomann_forever:

Hey, watch that... she'll be over here suing Langdon :-)


Would that mean our membership would go up to $26?


Don't worry, "THE BLUE FONT WILL PROTECT US ALL"
11/15/2006 10:30:10 PM · #10
That is... just.. O.o
11/15/2006 10:35:05 PM · #11
Yuck...I actually didn't read the story, I just looked at her Web site.

The kids don't even look the same. they look like they have 10 pounds of makeup on.

It's SO creepy!
11/15/2006 10:35:10 PM · #12
Wow that is pretty creepy.

Dont like the looks of your kid, we can help ya out.

11/15/2006 10:41:07 PM · #13
Originally posted by Cam:

Wow that is pretty creepy.

Dont like the looks of your kid, we can help ya out.


in that one she changed the entire mouth and added crazy eyelashes. just crazy stuff.
11/15/2006 10:45:55 PM · #14
That's absolutely horrific.

She actually puts in dolls eyes. Sweet god. why?

They look like corpses with really smooth skin.
11/15/2006 10:47:58 PM · #15
well, a couple were okay...as long is you know that you'll look like a doll by the end. However, I couldn't even look at a few of those straight on, it burned my eyes too much. I think she does desrved to get made fun of because if your already having your costomers already get pissed at you (i would be), you should certainly be able to handle some internet comments.

...man that was awful. She could never enter ANY of our contests, lol. She'd get DQed every time!
11/15/2006 11:12:47 PM · #16
we should totally add this to our forum rules:

IMAGE EDITING RULES:
IIIIVa 04g) No user shall, under any circumstances, edit edited or previously edited images to depict an edited image of the edit in an unflattering / disgusting / vile light. This includes references to "pimping," being a zombie (or undead creature such as a Dracula or mummy or CHUD), being crazy, asking about money and ending the sentence with a preposition, or any combination of the above (crazy pimping zombie, a Frankenstein asking about money, etc.).
IIIIVa 04h) No user shall, under any circumstances, rename files to defecate the name of clients on other websites (i.e. "Frodofa G. Gins"). Talking about renaming files will result in an instant ban.

Message edited by author 2006-11-15 23:12:55.
11/15/2006 11:17:51 PM · #17
It really disturbs me to see those. No wonder we're seeing so many 12- and 13-year-olds pregnant, so many fatal cases of anorexia, so many children committing suicide or acts of violence. Even babies aren't allowed to have a childhood any longer, according to pictures like hers, and no child is acceptable in appearance. No surprise they grow up with zero self-esteem.

If anyone did anything half that terrible to a photo of either of my children I'd be livid!!
11/15/2006 11:19:31 PM · #18
Isn't that digital (I cannot bring myself to say art about this)
Digital gross maybe? As a mom, thats just WRONG. As a crappy photographer...I'll take my crap over it.
11/15/2006 11:21:45 PM · #19
Originally posted by liltritter:

Isn't that digital (I cannot bring myself to say art about this)
Digital gross maybe? As a mom, thats just WRONG. As a crappy photographer...I'll take my crap over it.


Hey, your crap doesn't scare farm animals nor has it been deemed a biohazzard by the EPA. Hers should be ... LOL

BTW, I like your crappy photos :-)
11/15/2006 11:28:12 PM · #20
TY foto, btw, your optometrist called, your glasses are ready :P

11/15/2006 11:40:02 PM · #21
Oh my! THose photos are extremely creepy. I couldn't stand to look at them very long. Reminds me of being at a wake, but with too much make up on the person(oh & doll eyes inserted).
Something that could be in Silence of the Lambs movie.......
11/16/2006 02:07:37 AM · #22
OMG, it's Rose.......
11/16/2006 11:31:43 AM · #23
Originally posted by Spazmo99:

OMG, it's Rose.......

DOH!
11/16/2006 11:34:26 AM · #24
Originally posted by Spazmo99:

OMG, it's Rose.......


Arrrgh! You spoke the name of She-who-must-not-be-named!
11/16/2006 11:46:15 AM · #25
about ten years ago i did some crazy photoshoping of a stock baby photo. made it punk, spikes, tats, leather collar.

anyways, a guy in my office prints it out and leaves it in the back seat of his car. Went into a store and the Police were waiting for him when he returned. Nothing happened to him after the initial WTF from the cops, but i learned my lesson.

Never, ever photoshop spikes and glowing satan eyes onto a baby photo. Ever.
Pages:  
Current Server Time: 06/01/2020 04:44:31 PM

Please log in or register to post to the forums.


Home - Challenges - Community - League - Photos - Cameras - Lenses - Learn - Prints! - Help - Terms of Use - Privacy - Top ^
DPChallenge, and website content and design, Copyright © 2001-2020 Challenging Technologies, LLC.
All digital photo copyrights belong to the photographers and may not be used without permission.
Proudly hosted by Sargasso Networks. Current Server Time: 06/01/2020 04:44:31 PM EDT.